Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Uzupełnianie rzęs po innych stylistkach

Wyobraź sobie taką sytuację. Do salonu wchodzi kobieta, która chciałaby zapisać się do Ciebie na uzupełnianie rzęs. Przedłużanie robiła w innym salonie 2-3 tygodnie temu. 

Co jej odpowiesz?

Uzupełnianie rzęs po innej stylistce?

Z własnego doświadczenia pracy jako stylistka rzęs wiem, że to temat, który budzi wiele emocji w naszym środowisku. Czy taki zabieg to dobry pomysł? A może nigdy nie powinnaś tego robić? 

Przygotowałam artykuł, w którym postaram się odpowiedzieć Ci na te i inne pytania dotyczące uzupełniania rzęs po innej stylistce.

Dowiesz się z niego:

  • Dlaczego raczej nie uzupełniamy rzęs po innej stylistce?
  • O czym musisz pamiętać, uzupełniając rzęsy klientce?

Przechodzimy do konkretów

Z pewnością wiesz, że każda stylistka ma swój własny i niepowtarzalny model pracy.

Oto 2 najważniejsze rzeczy, o których powinnaś pamiętać, podejmując się uzupełniania rzęs po innej stylistce:

Materiały  

Rzęsy do przedłużania różnych producentów mogą się znacznie różnić, mimo takich samych oznaczeń W związku z tym, znalezienie dokładnie takiego samego modelu rzęs, jakie zostały użyte, może okazać się bardzo trudne. O ile w ogóle możliwe. Materiały różnią się od siebie w zależności od producenta, czy linii. Jeżeli użyjesz innych produktów niż wcześniejsze, aplikacja może nie przynieść zadowalającego efektu.  

Wykonanie

Każda stylistka pracuje w inny sposób. Uzupełnianie aplikacji zazwyczaj nie będzie tak efektowne, jak pełne przedłużanie. To może sprawić, że klientka będzie negatywnie oceniać Twoją pracę i porównywać do poprzedniej stylistki. Chociaż oczywiście wcale nie musi tak być.

Czy teraz rozumiesz już, dlaczego niechętnie umawiam klientki na uzupełnianie rzęs po innej stylistce?

No dobrze, powiesz.

Ale co dalej?

Czy to oznacza, że musisz stracić klientkę? 

Oczywiście, że nie!

Jeżeli zgłasza się do Ciebie klientka, która potrzebuje uzupełnienia rzęs przed ważną uroczystością, imprezą, czy wyjazdem na wakacje – jak najbardziej warto jej pomóc! 

Przede wszystkim, pokaż, że zależy Ci na tym, aby klientka cieszyła się pięknymi rzęsami. Pamiętaj o informacji dla Twojej nowej klientki na temat przyklejonych rzęs syntetycznych oraz stanie naturalnych rzęs.

Porozmawiaj szczerze ze swoją klientką o uzupełnianiu rzęs

Uprzedź, że rzęsy mają prawo szybciej wypadać, ponieważ nie masz informacji o fazie wzrostu rzęs i materiałach użytych przez poprzednią stylistkę. Przykładowo, każdy klej do rzęs będzie miał inną trwałość, przez co nie będziesz w stanie określić jak długo utrzyma się uzupełniona stylizacja.

Dzięki temu klientka zrozumie dokładnie, o co chodzi. 

Zobaczy, że Ty chcesz jej dobra. A to wzbudzi w niej zaufanie wobec Ciebie jako stylistki. 

Zacznie postrzegać Cię jako eksperta, który dobrze wie, o czym mówi. 

Czy to się opłaca?

Zapewniam Cię i gwarantuje, że budowanie życzliwej i trwałej relacji z klientem opartej na zaufaniu i lojalnością jest bezcenne i bardzo opłacalne.

A Ty, jak uważasz? Zgodzisz się ze mną? Pomyśl o tym, zastanów się nad wszystkimi kwestiami, które zostały poruszone w tym artykule. I sama podejmij właściwą decyzję.

Twoja przyszłość jest w Twoich rękach!

Przy okazji, jeśli poszukujesz sprawdzonych, profesjonalnych produktów do przedłużania rzęs, zapoznaj się z naszą ofertą 🙂

Zostań pewną siebie stylistką rzęs z Lou Lashes!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *